- ნახვების რაოდენობა: 495
Ibis-ის შტამბეჭდავი ექსპერიმენტი, რომელიც აარონ ჩერვენაკი დაეხმარებით განახორციელეს. 2810-ზე მეტი სიმაღლის “ეშმაკის მთა”, ერთ-ერთი ყველაზე რთული და საშიში ასასვლელია.
Ibis-ის შტამბეჭდავი ექსპერიმენტი, რომელიც აარონ ჩერვენაკი დაეხმარებით განახორციელეს. 2810-ზე მეტი სიმაღლის “ეშმაკის მთა”, ერთ-ერთი ყველაზე რთული და საშიში ასასვლელია.
ინტერნეტ სივრცეში პატარა ბაჭიების გამოჩენა მეტისმეტი სიყვარულით სარგებლობს და სწორედ ამ ხრიკით ისარგებლა სარეკლამო კომპანია BETC-მა (ლონდონი) და ibis-ის საწოლები კურდღლებს დაუთმო.
შემცირებული შობადობა დანიის ერთ-ერთი მთავარი პრობლამა, დანიური ტურისტული კომპანიის მიერ გაკეთდა რეკლამა, რომელიც დანიელებს პირდაპირ სექსისკენ მოუწოდებს.
ბრიფი ეს არის დოკუმენტი, რომლითაც იწყება თანამშრომლობა ნებისმიერ მარკეტინგულ კომპანიასთან, აქ თავმოყრილია დამკვეთის შესახებ ინფორმაცია, ამოცანები და და მიზანები რომელიც კომპანიას აქვს დასახული.
Agency: Albion London
Director: Ben Wheatley, Executive Creative Director: Adam Lawrenson
Creative: Peter Giblin, Kevin Masters
Production Company: Moxie Pictures ...
ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა. ამჟამად ვიდეოს 48 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ.