ბლოგი - სტუმართმასპინძლობის მარკეტინგი

მსოფლიოს ტურიზმის ბიზნეში მიმდინარე მარკეტინგული ამბები

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია

 ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა.  ამჟამად ვიდეოს 48 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ. 

 

 

 

 

რეიტინგი: 5 / 5

ვარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურია
 
©2020 Geo Tourism. All Rights Reserved.