"Simon the Ogre", შესანიშნავი მარკეტინგული კამპანიაა „Thomson“ მიერ გაკეთებული ტურიზმის სფეროში, რომელიც შექმნილია BMB-ის მიერ და კარგად ასახავს დაღლილი ადამიანის ტრანსფორმაციას დასვენების შემდეგ.
ამ ვიდეორგოლში ყველაზე მნიშვნელოვანი იდეაა, ალბათ ყველას განუცდია ის გრძნობა, თუ როგორი გადაღლილია ყოველდღიური სამსახურეობრივი რუტინით, არ გვაქვს დასვენება და ვემსგავსებით ოგრებს, ხოლო ტომსონი გვიჩვენებს გზას როგორ დავუბრუნდეთ ადამიანობას და ნორმალურ ცხოვრებს.
გადაღებისას გამოყენებულია სპეციალური ეფექტების ტექნოლოგია, რომელიც „Simon the Ogre“-ის ისტორიას უფრო ეფექტურს ხდის.
"Simon the Ogre", მარკეტინგულმა კამპანიამ ბევრი საერთაშორის ჯილდო მოიპოვა. მათ შორის 2014 წელს „Kinsale Shark“ სარეკლამო ფესტივალზე ოქრო, როგორც საერთაშორისო ფილმი „მოგზაურობა და ტურიზმი“