თანამედროვე სასტუმრო ბიზნესი წარმოუდგენელია კარგი ვებსაიტის და შესაბამისად, წარმატებული მარკეტინგისა და გაყიდვების ქონის გარეშე.
სასტუმროსთვის ვებსაიტი არის ყველაზე მთავარი მარკეტინგული საშუალება. თუ სასტუმროს არ აქვს ეფექტური ვებსაიტი, მას არ აქვს ეფექტური მარკეტინგი, რომელიც ბიზნეს საქმიანობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია.
Flickr არის ონლაინ ფოტო მენეჯმენტის საიტი, სადაც ყველას შეუძლია ატვირთოს ფოტოები და მსოფლიოს გაუზია-როს. თქვენი საკუთრების ან ტურების ფოტოების განთავსება ისეთ ონლაინ ფოტო მენეჯმენტის საიტზე, როგორიცაა Flickr
"მსოფლიოს ქვეყნებში, ყველა განვითარების დონიზე, მილიონობით სამუშაო ადგილი და ბიზნესი დამოკიდებულია ძლიერ და განვითარებულ ტურისტულ სექტორზე.
Riverside არის უახლესი ონლაინ ჩამწერი სტუდიო, რომელიც გამოიყენაბა როგორც ინტერვიუ ასევე სხვადასხვა ვიდეოს ჩაწერის პროგრამული უზრუნველსაყოფად ..
"Simon the Ogre", შესანიშნავი მარკეტინგული კამპანიაა „Thomson“ მიერ გაკეთებული ტურიზმის სფეროში, რომელიც შექმნილია BMB-ის მიერ და კარგად ასახავს დაღლილი ადამიანის ტრანსფორმაციას დასვენების შემდეგ.
ამერიკულმა ავიაკომპანიამ JetBlue იამაიკაზე ახალი მარშრუტის პოპულარიზაციისთვის, ნიუ-იორკის მეტროში ორიგინალური მარკეტინგული აქცია მოაწყო.
პირველ ადგილს Facebook-ი იკავებს, რომელსაც ყოველთვიურად 2.9 მილიარდი ადამიანი იყენებს.
ბიზნესისთვის, ბრენდისთვის ან ცნობილი პიროვნებისთვის მნიშვნელოვანია Facebook - ზე გვერდის (Page) ქონა. Facebook გვერდი იძლევა დამატებით შესაძლებლობებს და ინსტრუმენტებს თქვენი საქმისთვის რეკლამის გასაკეთებლად, რომელიც არ აქვს ჩვეულებრივ პროფილს ან ჯგუფს.
ყოველდღე ახალ ადგილას გაღვიძება კოშმარად ჟღერს - თუ არ აღმოჩნდებით თომას კუკის სასტუმროში
ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა. ამჟამად ვიდეოს 50 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ.
შესანიშნავი ექსპერიმენტი, რომელიც ტურიზმის დეპარტამენტმა სარეკლამო სააგენტო Windfor’s-თან ერთად განახორციელა!