"Simon the Ogre", შესანიშნავი მარკეტინგული კამპანიაა „Thomson“ მიერ გაკეთებული ტურიზმის სფეროში, რომელიც შექმნილია BMB-ის მიერ და კარგად ასახავს დაღლილი ადამიანის ტრანსფორმაციას დასვენების შემდეგ.
ამერიკულმა ავიაკომპანიამ JetBlue იამაიკაზე ახალი მარშრუტის პოპულარიზაციისთვის, ნიუ-იორკის მეტროში ორიგინალური მარკეტინგული აქცია მოაწყო.
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის მოვალეობის შემსრულებელმა, მედეა ჯანიაშვილის განცხადებით მიმდინარე წლის 6 თვეში, საერთაშორისო ვიზიტების 57.9% თბილისში განხორციელდა, მას 38.4%-ით ბათუმი მოსდევს.ამავე პერიოდში, უცხოელი ტურისტები ყველაზე მეტჯერ, თბილისისა და ბათუმის შემდეგ, გუდაურს, მცხეთას, ყაზბეგს, ქუთაისს, მარნეულს, ბორჯომს, სიღნაღსა და გორს ესტუმრნენ.