ტურისტული ბლოგი

ეს ძალიან საინტერესოა

რატომ არის საჭირო სასტუმროს ვებსაიტი?

თანამედროვე სასტუმრო ბიზნესი წარმოუდგენელია კარგი ვებსაიტის და შესაბამისად, წარმატებული მარკეტინგისა და გაყიდვების ქონის გარეშე.
სასტუმროსთვის ვებსაიტი არის ყველაზე მთავარი მარკეტინგული საშუალება. თუ სასტუმროს არ აქვს ეფექტური ვებსაიტი, მას არ აქვს ეფექტური მარკეტინგი, რომელიც ბიზნეს საქმიანობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია.

Flickr

Flickr არის ონლაინ ფოტო მენეჯმენტის საიტი, სადაც ყველას შეუძლია ატვირთოს ფოტოები და მსოფლიოს გაუზია-როს. თქვენი საკუთრების ან ტურების ფოტოების განთავსება ისეთ ონლაინ ფოტო მენეჯმენტის საიტზე, როგორიცაა Flickr

ტურიზმის ძალა

"მსოფლიოს ქვეყნებში, ყველა განვითარების დონიზე, მილიონობით სამუშაო ადგილი და ბიზნესი დამოკიდებულია ძლიერ და განვითარებულ ტურისტულ სექტორზე.

Riverside - თქვენი ონლაინ ჩამწერი სტუდია

Riverside არის უახლესი ონლაინ ჩამწერი სტუდიო, რომელიც გამოიყენაბა როგორც ინტერვიუ ასევე სხვადასხვა ვიდეოს ჩაწერის პროგრამული უზრუნველსაყოფად ..

'Simon the Ogre' ტომსონის სატელევიზიო რეკლამა

 "Simon the Ogre", შესანიშნავი მარკეტინგული კამპანიაა „Thomson“ მიერ გაკეთებული ტურიზმის სფეროში, რომელიც შექმნილია BMB-ის მიერ და  კარგად ასახავს დაღლილი ადამიანის ტრანსფორმაციას დასვენების შემდეგ.

JetBlue-ს ორიგინალური და მხიარული მარკეტინგული კამპანია იამაიკის პოპულარიზაციისთვის

ამერიკულმა ავიაკომპანიამ  JetBlue  იამაიკაზე ახალი მარშრუტის პოპულარიზაციისთვის, ნიუ-იორკის მეტროში  ორიგინალური მარკეტინგული აქცია მოაწყო.  

პოპულარული სოციალური ქსელები მსოფლიოში

პირველ ადგილს Facebook-ი იკავებს, რომელსაც ყოველთვიურად 2.9 მილიარდი ადამიანი იყენებს.

როგორ შევქმნათ Facebook გვერდი ტურისტული კომპანიისთვის?

ბიზნესისთვის, ბრენდისთვის ან ცნობილი პიროვნებისთვის მნიშვნელოვანია Facebook - ზე გვერდის (Page) ქონა. Facebook გვერდი იძლევა დამატებით შესაძლებლობებს და ინსტრუმენტებს თქვენი საქმისთვის რეკლამის გასაკეთებლად, რომელიც არ აქვს ჩვეულებრივ პროფილს ან ჯგუფს.

ადამიანი, რომელიც ყოველთვის სხვადასხავა საწოლში იღვიძებს

ყოველდღე ახალ ადგილას გაღვიძება კოშმარად ჟღერს - თუ არ აღმოჩნდებით თომას კუკის სასტუმროში

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა.  ამჟამად ვიდეოს 50 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ. 

საქართველოს მეექვსმილიონე უცხოელი ვიზიტორი

შესანიშნავი ექსპერიმენტი, რომელიც ტურიზმის დეპარტამენტმა სარეკლამო სააგენტო Windfor’s-თან ერთად განახორციელა!