გვერდების შექმნა / გამართვა
სოციალურ პლატფორმებზე გვერდების შექმნით იწყება ტურისტული ბიზნესის ურთიერთობა სოციალურ ქსელებში, ხოლო სწორად გამართული და დაწყობილი გვერდები ბიზნესის ბრენდისთვის მნიშვნელოვანი ფაქტორია.
ბრენდირება
სოციალურ ქსელებში ბრენდირებული გვერდები მნიშვნელოვანი კომპანიის იმიჯის თვალსაზრისით, ინდივიდუალური დიზაინის ერთიანი კონცეპტის გათვალისწინებით უნდა გაკეთდეს სოციალურ ქსელებში გვერდების ბრენდირება, რომელიც გულისხმობს ლოგოს განთავსებას პროფილის ფოტოზე, თავსართის და პოსტების ფოტოების ზომების და ბრენდირებულ დიზაინს.
სწავლება
ტურისტული ბიზნესის სოციალური მედიის კურსში თქვენ ისწავლით, Facebook და Instagram გვერდებზე სწორი მარკეტინგული კამპანიების წარმართვას, კონტენტ მენეჯმენტს, ქომუნითი მენეჯმენტს, Facebook Pixel და ა.შ.
პლატფორმები
facebook page
Facebook მსოფლიო მასშტაბით ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სოციალური ქსელია, რომლის მომხმარებელთა რაოდენობა ყოველწლიურად იზრდება.
ინსტაგრამი ფოტო და ვიდეო გაზიარების საშუალება, სოციალური ქსელის ელემენტებით, რომელიც საშუალებას იძლევა განათავსოთ თქვენი ფოტო და ვიდეო მასალა.
Linked in
გარდა პროფილისა შესაძლებელია ბიზნეს გვერდის შექმნა, რომელიც მოიცავს ყველა ძირითად ინფორმაციას თქვენი ბიზნესის შესახებ. თუ თქვენი მომხმარებელი აქტიურად იყენებს Linked In-ს, შესაძლებლობა გეძლევათ, დაამყაროთ ურთიერთობები და კავშირები მასთან.
YouTube
ვიდეო საიტი, სადაც მომხმარებლებს შეუძლიათ ატვირთონ და გაუზიარონ ერთმანეთს ვიდეოები. 2005 წლის თებერვალში, PayPal-ის სამმა ყოფილმა თანამშრომელმა შექმნა YouTube, ხოლო 2006 წლის ნოემბერში გუგლმა შეიძინა იგი $1.65 მილიარდად და დღესდღეობით მუშაობს როგორც გუგლზე დაქვემდებარებული კომპანია.
TikTok
TikTok, ჩინეთში აგრეთვე ცნობილი როგორც Douyin — სოციალური ქსელი, ვიდეობის გაზიარების ონლაინ-პლატფორმა, რომელსაც ფლობს ByteDance. გაეშვა 2016 წელს. საიტის აპლიკაცია ხელმისაწვდომია iOS-სა და Android-ზე, 40 ენაზე. მასზე ქვეყნდება 3 წამიდან 10 წუთამდე ხანგრძლივობის ვიდეოები. TikTok-ის მომხმარებლების 41%-ს შეადგენენ 16-24 წლის ადამიანები, რომელთა 90% საიტს ყოველდღიურად იყენებს.