ბლოგი - სტუმართმასპინძლობის მარკეტინგი

მსოფლიოს ტურიზმის ბიზნეში მიმდინარე მარკეტინგული ამბები

რეიტინგი: 5 / 5

ვარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურია

შემცირებული შობადობა დანიის ერთ-ერთი მთავარი პრობლამა, დანიური ტურისტული კომპანიის მიერ გაკეთდა რეკლამა, რომელიც დანიელებს პირდაპირ სექსისკენ მოუწოდებს.

Comment

რეიტინგი: 5 / 5

ვარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურია
შესანიშნავი ექსპერიმენტი, რომელიც ტურიზმის დეპარტამენტმა სარეკლამო სააგენტო Windfor’s-თან ერთად განახორციელა!

Comment

რეიტინგი: 5 / 5

ვარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურია

ბრიფი ეს არის დოკუმენტი, რომლითაც იწყება თანამშრომლობა ნებისმიერ მარკეტინგულ კომპანიასთან, აქ თავმოყრილია დამკვეთის შესახებ ინფორმაცია, ამოცანები და და მიზანები რომელიც კომპანიას აქვს დასახული.

Comment

რეიტინგი: 5 / 5

ვარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურიავარსკვლავი აქტიურია

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა.  ამჟამად ვიდეოს 48 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ. 

Comment

©2020 Geo Tourism. All Rights Reserved.