ტურისტული ბლოგი

ეს ტურიზმის მარკეტინგია - ეს ძალიან საინტერესოა

Thomas Cook "The man who always wakes up in a different bed" by Albion

Agency: Albion London
Director: Ben Wheatley,  Executive Creative Director: Adam Lawrenson
Creative: Peter Giblin, Kevin Masters
Production Company: Moxie Pictures ...

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია

ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა.  ამჟამად ვიდეოს 48 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ. 

საქართველოს მეექვსმილიონე უცხოელი ვიზიტორი

შესანიშნავი ექსპერიმენტი, რომელიც ტურიზმის დეპარტამენტმა სარეკლამო სააგენტო Windfor’s-თან ერთად განახორციელა!

რა არის და როგორ დავწეროთ ბრიფი ?

ბრიფი ეს არის დოკუმენტი, რომლითაც იწყება თანამშრომლობა ნებისმიერ მარკეტინგულ კომპანიასთან, აქ თავმოყრილია დამკვეთის შესახებ ინფორმაცია, ამოცანები და და მიზანები რომელიც კომპანიას აქვს დასახული.

მეტი სექსი მოგზაურობისას! გააკეთე ეს დანიისთვის!

შემცირებული შობადობა დანიის ერთ-ერთი მთავარი პრობლამა, დანიური ტურისტული კომპანიის მიერ გაკეთდა რეკლამა, რომელიც დანიელებს პირდაპირ სექსისკენ მოუწოდებს.

ბაჭიები სასტუმრო ibis-ში

ინტერნეტ სივრცეში პატარა ბაჭიების გამოჩენა მეტისმეტი სიყვარულით სარგებლობს და  სწორედ ამ  ხრიკით ისარგებლა სარეკლამო კომპანია BETC-მა (ლონდონი) და  ibis-ის საწოლები კურდღლებს დაუთმო.

საწოლი “ეშმაკის მთაზე”, Ibis-ის ექსპერიმენტი

Ibis-ის შტამბეჭდავი ექსპერიმენტი,  რომელიც აარონ ჩერვენაკი დაეხმარებით განახორციელეს. 2810-ზე მეტი სიმაღლის “ეშმაკის მთა”, ერთ-ერთი ყველაზე რთული და საშიში ასასვლელია.