"Simon the Ogre", შესანიშნავი მარკეტინგული კამპანიაა „Thomson“ მიერ გაკეთებული ტურიზმის სფეროში, რომელიც შექმნილია BMB-ის მიერ და კარგად ასახავს დაღლილი ადამიანის ტრანსფორმაციას დასვენების შემდეგ.
ამერიკულმა ავიაკომპანიამ JetBlue იამაიკაზე ახალი მარშრუტის პოპულარიზაციისთვის, ნიუ-იორკის მეტროში ორიგინალური მარკეტინგული აქცია მოაწყო.
ყოველდღე ახალ ადგილას გაღვიძება კოშმარად ჟღერს - თუ არ აღმოჩნდებით თომას კუკის სასტუმროში
ავიაკომპანია WestJet-ის ყველაზე ემოციურ კამპანია რომელიც 2013 წლის საახალწლოდ დაიგეგმა. ამჟამად ვიდეოს 50 მილიონი ნახვა აქვს. ვიდეო რომელსაც ემოციების გარეშე ვერ უყურებთ.
შესანიშნავი ექსპერიმენტი, რომელიც ტურიზმის დეპარტამენტმა სარეკლამო სააგენტო Windfor’s-თან ერთად განახორციელა!
შემცირებული შობადობა დანიის ერთ-ერთი მთავარი პრობლამა, დანიური ტურისტული კომპანიის მიერ გაკეთდა რეკლამა, რომელიც დანიელებს პირდაპირ სექსისკენ მოუწოდებს.
ინტერნეტ სივრცეში პატარა ბაჭიების გამოჩენა მეტისმეტი სიყვარულით სარგებლობს და სწორედ ამ ხრიკით ისარგებლა სარეკლამო კომპანია BETC-მა (ლონდონი) და ibis-ის საწოლები კურდღლებს დაუთმო.
Ibis-ის შტამბეჭდავი ექსპერიმენტი, რომელიც აარონ ჩერვენაკი დაეხმარებით განახორციელეს. 2810-ზე მეტი სიმაღლის “ეშმაკის მთა”, ერთ-ერთი ყველაზე რთული და საშიში ასასვლელია.